Fii pregătit! Fii informat!
Condiții, pași și documente pentru
programul CASA VERDE 2024
Când trebuie obțin documentele?
- în fu
Cerinte si conditii
- să fii proprietar al clădirii sau terenului
- actul de identitate să fie la adresa terenului / clădirii
- să nu aidatorii: ANAF, DITL - Direcția de Taxe și Impozite Locale
- sa nu existe nici o societate comerciala la adresa (punct de lucru sau sediu social)
- nu se poate face in baza vizei de flotant sau mutatie
Documente necesare pentru programul Casa Verde
- Act de identitate (sa coincidă cu adresa imobilului)
- Certificat de atestare fiscala - ANAF
Dovada faptului ca nu sunt datorii la bugetul de stat. Se obţine de la ANAF din județul solicitantului, pentru cei care deţin semnătură electronică documentul poate obține pe site-ul ANAF, accesând SPV – persoane fizice, se poate crea cont şi fără semnătură electronică urmând paşii prezentaţi în ghidul de pe site-ul instituției.
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - DITL
Dovada faptului ca nu sunt datorii la bugetul local. Se solicita la direcția taxe si impozite, completând cererea pentru obținerea certificatului de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale, documentul se eliberează pe loc.
- Extras de carte funciara - ANCPI (exceptând ipoteca imobiliară sau uzufruct viager) - Valabilitate 60 zile
Se poate obţine atât online de pe site-ul Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliara (www.ancpi.ro) cat si prin prezența fizică la instituție.
- Nomenclator stradal/adeverință de la primărie doar dacă adresa de domiciliu nu coincide cu cea din Extrasul de Carte Funciară
Documentele trebuie sa fie valabile la momentul inscrierii pe site instalator si in aplicatia AFM. Suma aprobata solicitantului va fi stabilita de catre instalator in consultare cu solicitantul, conform cererii de finantare.