Fii pregătit! Fii informat!

Condiții, pași și documente pentru
programul CASA VERDE 2024

Când trebuie obțin documentele?

Cerinte si conditii

Documente necesare pentru programul Casa Verde

Dovada faptului ca nu sunt datorii la bugetul de stat. Se obţine de la ANAF din județul solicitantului, pentru cei care deţin semnătură electronică documentul poate obține pe site-ul ANAF, accesând SPV – persoane fizice, se poate crea cont şi fără semnătură electronică urmând paşii prezentaţi în ghidul de pe site-ul instituției.

Dovada faptului ca nu sunt datorii la bugetul local. Se solicita la direcția taxe si impozite, completând cererea pentru obținerea certificatului de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale, documentul se eliberează pe loc.

Se poate obţine atât online de pe site-ul Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliara (www.ancpi.ro) cat si prin prezența fizică la instituție. 

Documentele trebuie sa fie valabile la momentul inscrierii pe site instalator si in aplicatia AFM. Suma aprobata solicitantului va fi stabilita de catre instalator in consultare cu solicitantul, conform cererii de finantare.

Lansare program

Coș de cumpărături
Sign in

No account yet?

Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Prin navigarea pe acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.

SUNTEM LIVE

Dezbatem schimbările din
Ghidul Casa Verde 2024

+ simulăm depunerea dosarului

× Contactează-ne!